Menekkse Merhaba, uzun süreli ütüde zorlamamasi için tutuşu hafif olan ve yapıştırmayan, ısısı iyi olan kullanıp memnun kaldığınız ütü var mı?
Zamansizportakal Asur performans plus ben çok memnunum her gün ütü yapmak zorundayım iki dk mı alıyor (alt üst forma)
aysetugba Bence her cihazın kingi var bu ütü ise bence tefal ütülerin şahıdır buhar kazanlısını kullanıyorum daha önce phılıps normal ve delonghi buhar Kazanlı kullandım fakat ikiside 3. Yıllarında benimle yollarını ayırdı bence bütçeniz el veriyorsa ütü trafiğiniz yoğunsa tefal buhar kazanlı değilse tefal normal