Gaz süreci bebekten bebeğe değişiklik göstermekte ancak ortalama 2-3 ay daha zorlu serüven yaşayabilirsin. Önerim bu aşamada emzirme durumun varsa yediklerine dikkat etmelisin ve bende bu durumdan iki çocuğumdan da muzdarip olarak gaz ilacı dışında youtube da kolik bebekler için orhan osman var. Bebeğine uyku süreçleri dahil dinletirsen iyi gelecektir ama sakın pes etme. Sen iyi olursan bebeğinde iyi olur. Şimdiden kolay gelsin 🙏🏻🫶🏻