ZeynoGulsum Bebeğim ilk haftalarda emzik kabul etmedi. Şuan 4 buçuk aylık. Emzik alıp denesem kabul eder mi acaba?
bebekece ZeynoGulsum inşallah alır ben ilk günden beri deniyorum avent ve bibste dahil bir çok emzik aldım 4 aylık kızıma hala denerim ilk zamanlar hiç değilse bi emme refleksi gösteriyordu artık oda yok oyun oynar gibi agzında geveliyor hiç umudum kalmadı gibi inşallah sizinki alır😊
Hudanur38 Alır bence benimkisi 3 aylikken aldi ilk dogdugunda almamisti birde philips aventin kini cok sevdi digerlerine verdigim paralar yazik oldu
ZeynoGulsum Hudanur38 Damla_2121 Kleopatraaaa___ Bebeğimin emzik kullanmasını istemiyordum ama sanırım emzik kullanırsa daha rahat ederim değil mi? En azından uyuturken daha rahat olur sanırım.
Hudanur38 ZeynoGulsum bencede kesinlikle emzik zaten bi cok doktor tavsiye ediyor bende sadece uyuturken yada bazen cok huysuzlaniyor ozamn veriyorum her dakika vermiyorum emin olki emzikten sonra yukun 2 kat azalcak
Kleopatraaaa___ ZeynoGulsum Aynen canım gün içerisinde çok tutmuyor zaten ama uykuya geçerken onu emerek uyuyor