Edoliiiiiiii Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var. Ev çok sıcak 28 derece en az ama bebeğim gece uyurken ne kadar üzerini örtersem örteyim göğsü de soğuk oluyo yanakları da. Aynı durumu yaşayan var mı
MutluY_E Edoliiiiiiii benim de 3,5 aylık bebişim. Ev 23 derecede sabit. Elleri yanakları soğuk oluyor ama göğsünü kontrol ediyorum sürekli sıcak. Üşüdüğünü ense ve göğüsten anlarmışız canım
Mehy Edoliiiiiiii evin derecesini değilde kıyafetini arttırın bence bi kat daha giydirin bazen biz bile ev sıcak olsada bağrımız üşüyor