Eflininannesi- 8 aylıkken gece-gündüz, uykuda-oyunda her anında gıcırdatıyordu, anne baba ikimizde de var maalesef bu yüzden tedirgin olup doktora sormuştuk “o sesten hoşlandığı için yapıyor olabilir siz dikkatini dağıtmayı deneyin ağzına diş kaşıyıcı verin vs” demişti ama aşırı uzun süreli yapıyordu. Birkaç hafta devam etti sonra kendiliğinden bıraktı şu an 10.5 aylık geçti çok şükür