Benim bebeğim 32 haftalik doğdu 1170 gram. 2 bucuk ay kuvezde kaldi. Şuanda 1 yıl 5 aylik boyu 60 cm kilosu 4. Çok çok kötü. Rothmund thomson sendromu olduğunu öğrendik yeni. Böyle bebeklerimizde neler bekliyor bizi. Boy uzaması, kilo alımı olacak mı? Çok korkuyorum. Çünkü ilk doğduğunda 36 cmdi şimdi 60 cm oldu Çok çok kısa. Kilosu desen zaten düşük. Yardım edin bir şeyler yazın lütfen 😔