Damla81 Bazı bebekler 1 yaşına girdikten sonra kendiliğinden bırakabiliyor mamayı
Bunda bir sorun yok demek ki yemeklerle arası iyi. Benim kızım da aynı sekilde anne sütünü bırakmıştı 1 yasina girince. Doktor da normal olduğunu söylemişti. Endişe etmeyin. Protein,kalsiyum sebze ve meyve tüketimine dikkat edin gerisinin önemi yok, sağlıkla büyür 😊