2,5 aylık bebeğim 8 gündür kaka yapmıyor sadece anne sütüyle besleniyor.Gazını gayet rahat çıkartıyor ama kakasını yapmıyor daha öncesinde 3-4 gün yapmadığı olduğunda huzursuzlandığında kulak çubuğuyla zeytinyağı uyguluyordum ama bu sefer huzursuz değil gayet mutlu ama 8 gün olduğu için ben rahatsızım neden yapmıyor?