Kızım 58 günlük biraz gazlı bir bebek. İlk zamanlar doyduğu zaman kendisi bırakırdı tekrar verdiğim de emmezdi ama gaz problemi başladıktan sonra sıkıntı oldu bu durum. Emziriyorum bir süre sonra gaz dan dolayı ıkınıp kendini kasmaya başlıyor. Gazı olduğu için de emerek rahatlamak için sürekli emmeye devam etmek istiyor. Bazen de çok emdiği için malesef kusuyor. Elbet bunu yaşayan vardır sizler nasıl anlıyorsunuz? Cisli ve kakali bezlerimiz iyi. Ama emzirirken nerde durmam gerektiğini anlayamıyorum.