Mirancinarmom Zvera adi yok isimsiz bir kutuda gönderdiler bize eşim içeriğini sorunca vazelin, hindistan cevizi yağı, kantoron yağı falan var demis eczacı daha fazla ne var bilmiyorum
Pelinsubebe [silindi] advantan bizde kullandik devlete gittigimde sakın kullanma hemen bırak ilerde bobrek hastalıklarına neden olur deyince cok korktum ve biraktim bidaha da o kremi yazan adama gitmedim birde advantandan mi bilmiyorm ama o krem cok etkili geciriyor hemn ama hep gecen yerler beyaz beyaz lekeli kaldi vucutta
[silindi] Pelinsubebe evet kortizon olduğundan böbreklere çok zararlı. Ayrıca kortizondan hemen iyileştiriyor. Benim bebeğimin boynunda da beyaz leke kaldı. Advantandan diye düşünmedim de kantoron sürmüştüm ondan sanmıştım ben
Pelinsubebe [silindi] yaa demek ki advantandan dolayiymis dogru dusunmusum ilaci ceren doktor gecer dedi ama hala var insallah gecer diyelim ne diyelim, doktorlar oyleki kuafor gibiler biri bir oncekini onaylamiyor kime guvenmeliyiz bilemedm