aysima09865 Hatırladığım kadarıyla en bariz belirti idrar testi veya küştürü yapıyorlar idrarda protein varsa kaçaklıktan bahsedilir. Enfeksiyon benim algıladığım kadarıyla sonuçta bir mikrop ama kaçaklık durumu organla alakalı bir durum benzetecek olursak örneğin kalpteki bir delik gibi ve emin olmamakla birlikte yenidoğan çocuklarda çok sık görülen bir durum. Gözlemle anlaşılmaz denemedeki sebep enfeksiyonla hemen hemen aynı şeylerinmiş gibi olması ne bileyim idrar iki durumda da kokulu oluyor gibi sonuçta kokulu idrar var tamam direk kaçak var diyemez veya direk enfeksiyon diyemez. Umarım ifade edebilmişimdir😊 doktorunla muhakkak irtibat halinde ol canım