Mom098 Şimdi bize doktor kendi dolabından raporlu mama verdi. Ben şehir dışındayım, mama en fazla 1 hafta daha gider. Rapor çıkarması için bebeği görüyor mu süreç nasıl ilerliyor?
Zyvz Mom098 çocuk doktoruna git mamani göster alerji de hemen yazar zaten benim öyle oldu ayda 8 kutu alıyorum sadece mama içiyor kizim
Sultanee Mom098 Merhaba konunuz hakkında bir bilgim yok üstte kalsın. Ama benimde bir sorum olacak annelere. Doktorlar ar ( anti reflü ) mamasını yazıyorlarmı?
Zyvz Pelinsubebe onu bizimkide içmedi ama benim bebeğimin ishalide oldgu için bebelec pepti junuir yazdı kızım iciyor
Mom098 Pelinsubebe neocate içiyor ama ağız tadı olmadığı için içti baya umarım tadı geldikçe tiksinmez
Doga_sever Mom098 ne kadar sure kullandinjx,? Ve ne kadar fayda sagladi .cevap icin cok tesekkurler bu arada