Cerenkl Linaoykum_ ben eve gelir gelmez taktım 3 4gün sonra baktım normale döndü takmadım ama öyle dümdüz kalmadı tabi çok az bi şişlik kaldı spora başladım 6ay geçtikten sonra dikişlerim çok ağrımaya başlayınca bıraktım ama rahatsız etmiyor öyle göze çarpan bi göbek te yok size sporcuların taktığı korseleri öneriyorum karın bölgesini terlettiği için kolay erir
Julide00 Linaoykum_ Tatlıların, çikolataların da çok etkisi oluyor hamur işi, ekmekler bunlar göbekte yağ yapabiliyor bunları azaltarak keserek daha sonra yürüyüşle destekleyerek olur bence ilk buradan başlamak lazım 🥰🎈 inşallah hepimizin karnı dümdüz olsun😃