Nurgul582358 Bebeğim gazlı 4 aylık bir tatlı kaşığı activia probiyotik yoğurt önerdiler ne düşünüyorsunuz
Nazlinci Nurgul582358 ben dün verdim. Zaten onu maya olarak kullanıyorum yeni mayalamıştım yoğurt yoktu 😅😅 kalanı verdim afiyetle yedi 😅
Sinemisssss Nurgul582358 yoğurt mayası olarakta kullanıyorum bazen yoğurt olmayınca veriyorum 23 aylık kızım
Melike55 Nurgul582358 ek gıdaya geçtiğimizden beri maya olarak kullanıyorum bazen yoğurt bitince activiadan veriyorum şu ana kadar bi problemle karşılaşmadım🙏
superanne2 hogwarts kendi sitesinde de 2yas yada 3yas altı mayalanması bile önerilmiyor bir bakın isterseniz