Meraba sevgili anneler , cok endişeliyim. 8 aylık Bebeğimin gözleri akıntılı çapak, hemen doktora gitmedim, biraz gozlemleyim dedim. 3 gündür bu şekilde devam ediyor. Burnu da tıkalı. Geçen gafta şehirlerarası yolculuk yaptık
Belki üşütmüştür diyorum. Sizce neden olabilir? Yardımcı olursanız cok sevinirim