Merhaba kızlar 3 aylık bir kızım var uykuya geçerken ağlama krizine giriyor kucağıma alıp sakinleştirdikten sonra maksimum 5 dakika içinde kütük gibi yatıyor sizde de bu durumda olan var mı varsa nasıl çözümler buldunuz içim parçalanıyor her yatırışımda