Kızlar benim ikizlerim 33. Haftada doğdu doğumdan bu yana 3 ay geçti yani normalde 3 aylıklar 40. Haftada doğduklarını varsayarsak düzeltilmiş 1.5 aylıklar. Benim merak ettiğim şu; bebeklerimin gelişimini düzeltilmişe göre mi takip etmeliyim yoksa doğum ayına göre mi? Yani şimdi benim bebeklerim 3 aylık bebeklerin hareketlerini göstermeli mi? Göz teması kurma gülme agulama elleriyle cisime ulaşmaya çalışma gibi… yoksa bazı davranışlar için daha beklemeli miyim?