Şöyle ki 3 aydır adetlerim düzenli çok şükür ama sanki kızım (iştahsız olduğu ve diş çıkardığı için sadece emmek istiyor ama doymuyor)
İki göğsü de emziriyorum ama yetersiz geliyor.
Mama hicbir şekilde kabul etmiyor .
Normal mi acaba bu süt durumunu etkiliyor mu alakası var mı?