İyi günler kızlar. Biz oğluma 2 aylıkken mamaya basladik şuan 3 ay 25 günlük hem meme hem mama şeklinde devam ediyor. Ama baya süredir burnunda hırıltı var,açıyoruz temizliyoruz yine aynı. Kakasinda da böyle nasıl diyim pütür pütür şeyler var yani tortu tortu mu desem anlatabildim mi bilmiyorum. Kimisi mamadan olur bunlar diyor kimisi alerjik bu çocuk diyor. Aranızda yaşayan var mı bu durumu ya mamadan mıdır acaba,alerjik olması beni biraz istemsizce korkutuyor.🥺