elmaliturta canım benim, bebeğine daha iyi bakman ve olumlu aile ilişkilerin için bu ilacı kullanman çok önemli,15 ay emmiş zaten masallah,artık emmese de olur,sen elinden geleni fazlasıyla yaptın.Benin de iki göğsümde kitle çıktı,6. Aya kadar emzirdim, ameliyat olma ihtimalim var o yüzden doktor emzirmeyi bıraktırdı.Senin gibi mecbur kaldım, herşey bebisler için inan kii....