Kızlar artık pes ediyorum. 5 ay 2 günlük bebeğim var. Sabah 8.00’den akşam 17.00’a kadar hepi topu 30 dk uyudu. Ya memede ya sallanarak uyuyacak. Kolik bir bebekti. Aman uyusunda nasıl uyursa modundaydım yalan yok. Bu benim hatam ben alıştırdım diyorum . Ama şuan uyumayan ve uyumadığı için aşırı huysuzluk yapan bir bebeğim var. Geceleri de uyanıp ya sallanma ya meme istiyor. İnanın yoruldum. Anneliğimi sorgulamaya başladım artık onu mutlu edemiyorum vs diye. Uyku eğitimi alan veya kendi eğitim veren anneler nasıl yaptınız ? Kimden eğitim aldınız? Ücreti de önemli benim için. Bilgi verirseniz çok sevinirim….