Selam guzel anneler on gun once dogum yaptım hastanede uzuntuden sutum gelmemıstı eve gelır gelmez banyodan snr,cok sukır geldı,ama sol gogsumde yara oldu,yaradan,dolayı mastıt oldum antıbıyotık ve kremden snr ıkı gunde ıyılestı ama ırkı,gogsumde de sut azalması oldu duzelırmı acaba bu,ucuncu cocugum boyle bısey basıma hıc gelmedı gene bol bol emzırıyorım sagıyorım hatta ama 30 cc bıle sutum gelmıyor