Bebeğim 3,5- 4 aylıkken meme reddine başladı. Denemedıgım yöntem kalmadı emiyor çok şükür, ama ama ama yatarak emiyor sadece gittiğim yerler AVM allahım tam bir zulüm, neden bir bebek kucakta emmez ay oldu yaa suan 5,5 aylık hala aynı. Evde tamam rahatım yatıyorum yanına ama ben ilk defa böyle bısey goruyorum oglum hiç böyle yapmamıştı, emdıgıne sukredıp bazen dırenıyorum ama kolum sırtım tutuluyor bu kız cok cadııı👻👻