BBK Ayni durumdayim bebegim 4 aylik ve 2 aylik hamileyim. Emzirmeyi ne yapacgimi bilmiyorum. Devam etmek istiyorum ama doktorlar devam etme dedi. Karasizim. Hayirli olsun bu arada
Cebimerve93 Sedaahmet inşallah ben test yapmaya da cesaret edemiyorum böyle beklemek sanırım daha kolay geliyor o zaman kesinleşecek
Sedaahmet Cebimerve93 bende cesaret edemiyorum ama içimde şüphe kalmaktansa sonuc ne ögrenmek istiyorum
Sedaahmet Cebimerve93 az önce test yaptim. Hamileyim. Ne yapacagimi bilemiyorum şuan. Daha cok kucük oglum
Cebimerve93 Sedaahmet bende yaptım sabah bende hamileyim. İlk testin sonucunu gördügümde çok agladım ama gün içinde düşününce vardır bunda da bi hayır dedim isteyip de yıllarca çoğunu olmayan var rabbim bize bunu vermiş şükretmekten Başkan bişey yok🤷🏻♀️
Sedaahmet Cebimerve93 aynen öyle. Bende ilk cok agladim ama sonra düşününce hayirlisı böyleymis dedim. Aslında ikisinin arasinda az yaş farki olmasi iyi ama sorun 3-4 yaşina kadar biraz zor bakacaz hepsi o.
Filiz26 Yagmur12 sakın geri çekilme yöntemine güvenmeyin bizde oyle korunuyorduk şuan oğlum 11 aylık ve ikinci oğluma 5 aylık hamileyim şaka gibi😂💁♀️
DerinMelekAnnesi ilknurcelik riskli diyorlar sezeryandan en az 2 sene sonra hamile kalabilirsiniz diyorlar zor olmadimi
Tgceasya Yagmur12 biraz kumar oynamak gibi. Çünkü afedersiniz ilişki sırasındaki menide bile sperm bulunuyor. Hangi doktora gitseniz söyler bunun bi korunma yöntemi olmadığını
Simaydilan Sedaahmet benim 20 gun gecikti korkudan doktora gttm adet sokucu verdi ona ragmen hala olmadim . Test yaptm negatfti . Gecikmeler normal dyorlar