Bibengisu54 Deprem akşamından beri uyuyamıyorum iyice psikolojim bozuldu uyku uyuyamıyorum resmen kafayı yeme derecesindeyim 2 katlı evde oturuyorum kaynanamlar üstte ben altta ayak seslerini bile onların bazen sallanıyomus gibi hissediyorum yatak odamda yatmıyorum kapıya yakın koltukta yatıyorum o derecs her an bişey olacakmıs korkusu beni çok geriyo bilmiyorum nasıl alışcam en son sabah oldu onu hissettim tekrar oldumu farkına varmadım iş yaparken