Merhabalar hanımlar 2. Bebişin şokunu biraz atlattım bebeğim 9,5 aylık. geçen ay kontrolüne göre bebeğim biraz zayıflamış acaba hareketlendi ondan mı ? Yoksa hamileyim diye sütümden mi kaynaklanıyor? Bilgisi olan var mı ? Bebeğim ishal değil emdikten sonra kusma tiksinme vs bir durum yok şimdilik.