tiredmom_ Oğlumda gürültülü kaka, yeşil ishal, geçmek bilmeyen gaz sancısı, kakasında mukuslar gördüm doktora gittim kaka testinde laktoz intoleransı çıktı? Acaba çocuğunda bu rahatsızlığı olan var mı nelere dikkat ediyorsunuz Ne yiyip ne içmiyorsunuz?
beyazbeyza tiredmom_ ay bizimde 2 aylıkken belli olmuştu hesabıma girip son yazdıklarıma bakabilirsiniz mesela normal süt yerine badem sütü vs kıllanıyorum
ece_arel tiredmom_ benimde oğlumda vardı ilk 4 ay gazdan sürekli ağlıyordu yeme içmeyle alakalı değil bence ön süt laktoz intolarqnsı yapıyor relaktaz damla çok çok iyi kullanın bana dua edersiniz relaktaz biogia sab simplex 3lüsü harika
Yusufff-41 tiredmom_ mama veriyor musunuz biz de mama meme şeklinde besleniyoruz doğduğundan beri relaktaz kullanıyorum gaz problemi olmasın diye aynılarını bizde yaşadık ama gaz problemi fazla olmadı bizde en başından protein ağırlıklı besleniyorum gaz yapan hiç bir şey yemiyorum paketli gıda sadece yulaflı bisküvi yiyorum arada poğaça yoğurt tüketiyorum bolca mukuslu kaka ek gıdaya kadar devam edermiş
tiredmom_ beyazbeyza şikayetleri sonradan düzeldi mi acaba relactaz kullanıyor musunuz şimdi kaç aylık
beyazbeyza tiredmom_ 3 aylık olduk alerji maması ve benim diyetimle 2 haftada düzeldi ama ara ara hala bazı besinlere alerjisi çıkıyor huysuzluk ve alerjik kusma yapıyor
tiredmom_ Yusufff-41 yok Sadece anne sütüyle besleniyor Biz de sadece mukuslu kaka yoktu çok fazla ishal oldu benim çocuğum bir ay ishal oldu yeşil yeşil ishal oldu fışkırarak yapıyordu kakasını Hatta ishal yüzünden makatı da çatlattı bu şikayetlerle gittiğimizde ishali için kaka testi yaptırdık orada öğrendik
ece_arel tiredmom_ evet hAreketlenmeye dönmeye falan başlayınca geçiyor biz hala biogia kullanıyoruz probiyotik olarak
beyazbeyza tiredmom_ evet tabiki sadece süt ürünü değil dana eti , kırmızı domates brokoli kereviz vs hepsi yasak
Esrasemra Denizvepasa siz osicol damladan memnunmusunuz bizede doktorumuz ilk relaktaz verdi şikayetlerimiz geçmemişti sonra onu bıraktırıp laktazm başla demişti halada kullanıyorum siz relaktazm damla hiç kullandınızmı
Denizvepasa Nebahat123 emzirmiyorum ben. Laktoz hassasiyeti ciktiginda birakti memeyi. 2-4 damla arasi. Buyudugu için bazen hic damlatmiyorum bazen de 1 damla damlatiyorum
Nebahat123 Denizvepasa belirtiler neydi peki sormuşmuydum bilmiyorum. Biz damlatmayınxa karnı gurulduyo
Denizvepasa Nebahat123 karni gurulduyordu gürültülü kaka vardi karni siskindi ve asla mama icmek emmek istemiyordu. Şimdi bile vermezsem damla gurul gurul karni