tiredmom_ 2.5 aylık oğlum makat çatlağı oldu kakasını yapamıyor başına gelen var mı acaba Fito krem ve Anestol kullanıyorum ama iyileşmedi daha bu illet. Ne zamana geçer Ne zamandır bezini kakasına yapmıyor
AysMd42 tiredmom_ kizim da oldu anestezi ve hamazinc kullandım.Hamazinc çinko içeriği bakımından yüksek çinko da yaraların iyileşmesini saglar
tiredmom_ AysMd42 Fito ve Anestol verdi ama geçmezse onu da deneyeyim olmazsa bir de kızınızın ne kadar sürede geçti acaba
AysMd42 tiredmom_ sürdükten az bi sure sonra kapanmaya başlamıştı bazen hala hafif bir çatlamak oluyor ama benim çocuğunda kaka yapamama givi sorun olmuyordu
tiredmom_ AysMd42 benim gittiğim doktorlar anlamadı en sonunda burda kaka yapamayan makat çatlağı çocukları okuyunca doktoruma makatina bakar mısınız belki ondan kakasını yapamiyordur dedim de ordan bulduk
AysMd42 tiredmom_ bizim rutin kontrolleri yaparken doktorumuz her zaman bakardı biz de öyle öğrendik ama kendin de kontrol edebilirsin
tiredmom_ AysMd42 kendim kontrol ettiğimde Fark ettim zaten gittiğim Doktorlar pek fazla ilgilenmediği için baştan savma iş yaptılar bugüne kadar