Merhaba arkadaşlar 2 aylık bir kızım var ve 1 haftadır sanki nefesini yutuyormuş gibi yapıyor şu ana kadar 2-3 kez yaptı ama çok korktum açıkçası. Bi an nefes alamıyormuş gibi oluyor ben hemen kaldırıyorum kucağıma alıyorum geçiyor. Tükürük kontrolü ile mi alakalı? Sizin bebeğinizin başına geldi mi ? Doktora götürmeli miyim? Uyurken olur diye çok korkuyorum lütfen başına gelenler yazsın bir şey desin yoksa doktor yolu gözükecek bize yine, doktora götürmekten hiç çekinmiyorum her şeyi yaparım onun için ama hastaneler mikrop yuvası resmen ciddi bir şey olmadığı sürece götürmek istemiyorum 😓😓