Aselin_annesii Bi sorun yaşadınız mı kızlar saçlarımı boyatmayı planlıyorum. Bebeğim 3 aylık sadece anne sütü alıyor doktora soracağım ama doktoruna danışıp boyayanınız var mı diye merak ettim doktor kontrolümüze var daha
Coolmum Organik boya ile boyattım ama ben boyattım diye sizde boyatmayın tabi. Doktorum ilk sütü sağmamı söylemişti.