Kızlar merhaba, ilk bebeğim olduğu için ve öncesinde de çok bebek görmediğim için tuhaf gelen şeyler var. Oğlum 9 aylk, yemek yaparken oyalansn diye camın önüne bulgur atıp onu da mama sandalyesine bırakıyorum kuşlara bakıyor. Kucagımdayken ilk kuş geldiğinde bağırarak kendini kastı, heyecandan titriyor. Küçücük çocuğun öyle titremesine şaşırdım açıkçası Siz de denk geliyor musunuz bebem titreşim modunda mı kalmış 😁