tugcelyy233 ben biokeratin in setini aldım 50 tlye kendi satıcısından. Evde yaptım kayınvalidem yardım etti. Sürerken boya sürer gibi hee tele gelecek şekilde anca diplere değdirmeden fırçayla sürdü kayınvalidem. Bu sırada koku sorun olmadı. Keratini aşırı bol kullanmadık çünkü kuruma süresi uzuyormuş. Sonra bi yarım saat o şekilde bekledim. Devamında güçlü bir fön makinem var kuaför makinesi. Onun en yüksek ayarında kuruttum. Bu sırada duman çıkıyor keratinden ötürü ve çok tehlikeli solunmaması gerekiyor. Açık alan imkanı varsa açıkta yapılmalı. Balkon vs gibi o zaman sorun olmuyo. Kuruduktan sonra düzleştiricinin en yüksek ayarında pres yapıyorsunuz. Kayınvalidem terasta yaptı bana herhangi bir rahatsızlık vermedi o yüzden. Sonra 3 gün bekleyin bu şekilde diyorlar ama benim kızım saçlarımı çok ellediği için ve işlemden sonra saçları toplayamadığım için ben gece banyoya girdim yıkandım dedim artık ne kadar tutarsa. Şuan 2 ay oldu hala dümdüz saçlarım. Her banyo sonrası tamamen kurutuyorum asla ıslak bırakmıyorum nemli bile kalan bir nokta bırakmıyorum. Benim hayatımı çok değiştirdi saçlarım çalı süpürgesi gibiydi işlemden sonra parladı resmen. Tek kötü yanı var bana göre. Benim saçlarım kuruydu 5 gün yıkamasam yağlanmazdı ancak işlemden sonra max 2 günde yağlanıyor 32 yaşındayım ilk kez yağlanan saçlara sahip oldum 😂