Dumaneymen Kızlar bebeğim 10 gün önce biranda ateşlendi atnı gün bacaklarında kırmızi döküntüler oluştu ateş 3 gün sürdü 39.8 di.boğaz enfeksyonu olmuş dedi doktor anbibiyotik verdi 3 gün kullandım sonra özele götürdüm doktor antibiyotiği kesti.döküntüler hala geçmedi kolları bacak arası pipisi yüzü her yerinde var ağzının içi beyaz beyaz dudaklarının içi falan.doktor bana bu egzama olmuş antibiyotikde tetiklemiş dedi ilaç verdi vücudu sürekli nemli kalsın dedi ama 5 gündür kullanıyorum hiç azalma yok.hiçbişey yemiyor zayıfladı.artık napıcam bilmiyorum.6. Hastalık olabilirmi acaba şu ara çok yaygın
Gozde25 Dumaneymen benim kızımda durduk yere ateşlendi benek benek kırmızılıklar oluştu 3 günlük antibiyotik ve alerji ilacı verdi 3 gün kullan geçmezse gel demişti ama geçti 😯
BBusraa Dumaneymen el ayak ağız hastalığı da olabilir bahsettiğiniz. Çünkü onda da döküntüler oluyor her yerinde. Fotoğraf yüklerseniz aslında daha iyi olur
Dumaneymen Gozde25 inşallah geçer ya yavrumun ağzı çok kötü pipisinin kenarları pişik gibi putur putur
BBusraa Dumaneymen ah o zaman çok sevindim çünkü o hastalık berbat birşeeeey umarım önemli birşey değildir ama geçmiş olsun 🙏
BBusraa Dumaneymen eczanelerde karadut şurubu muydu neydi ben kızım el ayak olduğunda onu kullanmıştım o çok iyi geliyor ağız icin İlaç değil onu alabilirsin