Meraba hanımlar çok şükür bulunduğum ilçeye bu hafta itibariyle doğal gaz geldi 3 yıldır bu anı bekliyordum çok soğuk bi yerde yaşıyorum kar yağınca klima ve ufoyu beraber açınca bile ısınmıyordu mecbur odun sobası kuruyodum duman yapar boğuluruz diye ödüm kopuyordu bu yüzden hemen bağlatmak istiyoruz ama gelen her doğalgazcı farklı fiyat veriyo biri 27 biri 20 biri 15 evim 205 metre kare doğalgaz petek yerleri evimiz yapılırken yerin içinden geçirildi boruları var dışarda toplam 7 petek bi havlupan diye düşünüyorum yakın zamanda bağlatanlar yahut tanıdığı bağlatanlar ne kadar verdi ortalama petek başı kaç paraydı ?