1siyahikiz Endişeni telaşını anlıyorum. Hepimiz yaşamışızdır ilk zamanlar eminim bi şeyler ama… Biraz fazla geldi. Bi de mantıksız. 60 derecede yıkayacak kadar kakaya bulandı bu çocuk afedersin. :) Bir de ne kadar temiz tutarsan o kadar çok hastalanan bi çocuk yetiştiriyorsun. :) Bu arada ben de pimpirikli diye bilinirim çevremde. Hatta eleştiri alırım. Yanlış anlama. Kendim de bazı şeyleri yenmeye çalışıyorum, olmaz çünkü. Kendimizi de çok yıpratmayalım ya. Olması gerektiği kadar yapalım bitsin. :) Kıyafet asssla ütülemem. Oyuncak işte kirlendiğini görürsem yıkarım. Evin içinde zaten. Dışarıda yere düşer yıkarım tabi ki o zaten ayrı da. Kendine vakit ayır bacım. Anneysen de insansın. Kendini sev, kendini mutlu edecek şeyler yap onun yerine. İyice hastalığa dönüşmesin bu iş. :)