Minikbebe Selam hanımlar 3 yaş bebeklerinize İngilizce eğitim başladınız mı ? Bu konuda ilgili olan annelerden tavsiye almak istiyorum
Marianne Minikbebe bizim kız aynı zamanda iki dilde konuşuyor. çocuk beyni aynı anda 3 dil alabilir. şimdiden başlayabilirsiniz
Minikbebe [silindi] çok şükür akıcı konuşuyor 2 yaşından itibaren güzel konuştu O yüzden artık ingilizce başlasam mı diye düşünüyorum
Ballkizimm Marianne sanirim bunun icin anne veya baba ogretilen ikinci dili bilmeli. Mesela ben ve babasi 2. Dil bilmiyoruz bu sebepten ogretebilecegimizi zannetmiyorum. Kendi bilmedigim dili nasil ogretebilirim ki 🙄
Marianne Ballkizimm evet haklısınız. iki dili öğrenmesi için ortam sağlanması lazım. baba Türkçe anne yabancı olarak ilerliyoruz.
mysa2 Minikbebe harfleri ezbere söylüyor ve renklerden bazılarını biliyor birde 10 a kadar sayıyor kendi öğrendi 😀😀
Ballkizimm [silindi] benim esimde kürt ama evde tek kelime kurtce konusmaz. keske bende ogrenebilseydim bir trabzonlu olarak 😄
[silindi] Ballkizimm haha😁canım benm eşimde konuşmaz pek ama ben diyorum kızıma öğret bende bilmiyorum ama kızım bilsin çok istiyorum