nesekaan hilalinannesiiii benımde bugun 2. Gunu ama olmadım hala 🙈2 yasında oglum var stresten mıdeme agrılar gırıyor resmen ara ara kasık agrısı oluyor olucak gbı oluyorum ama olmadım
Azra1908 Tek sorun ben de sanıyordum 5 aylık bebeğim var ve hayatımda ilk defa bu adet gecikmesini yaşıyorum 5 gün gecikti ve hala olmadım testim negatif ama hala korkuyorum ya testte çıkmadıysa diye neden böyle olur ki
umutlu_anne Azra1908 bnde aynı durumdaym bebeğim beş aylık inslah bnmde negatif çıkar daha test yapmadım
umutlu_anne hilalinannesiiii ay psikolojim bozuldu bebeğim bes aylık bnde bi hafta geciktim test yapmaya korkuyorm 😢
Masal51 prennsesannesii yok cnm adet sokturucu vrdi doktor iciyorum daha bi kanama gelmedi.hamile degilmisim neyseki
Damlali hilalinannesiiii doğum yapalı 13 ay oldu hala hiç adet olmadım ki her ay korkuyorum hamile kalsam anlamam bile bebe kimildayana kadar zaten ilk 5 6 ay karnımda çıkmıyor nasıl olacaksa böle merak içindeyim 🤦♀️
Damlali Cyabanova kadın doğuma gittiğiniz de sadece kan mı aldi yoksa ultrasonla felan da baktı mi kuzum
Redsparrow Cyabanova bende emziriyorum 16 aylık geçen ay ile bu ay gecikmem oldu. İlk 1 yıl diyolar emzirirken bende neyden kaynakli bilemedim. sizin kaç aylık acaba
Masal51 prennsesannesii 10 gun gecikti benim cnm 2 kere test yptum cikmadi .sonra doktora gttm kan aldi ondada cikmadi sprali cikrdi asagi inms adet sokturucu verdi suan onu iciyom o halde daha bi leke geelmedi korkma hamilelik olsa cikiyomus test ypnca yeni bile olsa silik cizgi cikiyomus maydonoz suyu yap ic sogan suyu bu arabutun kadinlarda gecikme varms