3 ay 10 günlük kızım çok huysuz bu aralar sürekli eli ağzında kaşır gibi yapıyor biberon felan ısırıyor ve bağırıyor bazen uykusunda inliyor gibi ağlayarak uyanıyor
Aşırı salya akıtıyor diş diye düşündüm tecrübeli anneler ne yapabilirim nasık rahatlatabilirim bebeğimi 🙏