Sevgili anneler 3 aylık bir kızım var ilk anneliğim. 2 senelik evliyim ve ben evime çok aşık bir kadınım. Fakat 4 Kasım günü İzmir de deprem oldu. gece 03.30 sırasında inanılmaz sarsıldık. O korkuyu anlatamam gerçekten bebeğimi bir hışımla almam eşimle çaresizce o korkumuz anlatılamaz. Tam 4 kasımdan beri artık uyuyamıyorum 2 saat ya yatarım ya yatamam. Panikli bir kadınım zaten. Sürekli kendimi evimi okurum. Annemlere gittim 9 gün orda kaldım annemler de huzurla uyuyabiliyor evime geri gelince tekrar uykusuzluk başladı. Ama bu uykusuzluğumun önüne geçemiyorum. İnanılmaz uykum geliyor fakat gözlerimi kapatınca dalamıyorum sabahlara kadar. Psikiyatriye gidemiyorum emziren anneyim ilaç kullanamam. Telkine ve duaya ihtiyacım var bana dua eder misiniz bebeğime verimli olamamaktan korkuyorum. :(