Kızlar bir ay 4 günlük oğlum var çok gazı var ve çok zorladığı halde çıkarıyor ama hala ıkınmaya devam ediyor doktorda kolik dedi çok gazı var dedi. Biogai ve sam simflex kullandım fakat işe yaramıyor saati saatine veririm bu arada nurse harveys varmış biogai ka nurse harveys kullanan var mı