merhaba kizim 6 aylikken kalca gelisim geriligi var denildi yaklasik 1 aydir abduksiyon ortezi kullaniyoruz geceli gunduzlu ranizda kullanan var midir acaba tedaviniz kac ayda bitti kontrollere ne sıklıkla goturdunuz acaba bilgi verebilecek olan var midir