Nesoooolera Merhaba arkadaşlar yarın bir aylık olacak bebeğim var emziriyorum grip oldum �laç vesaire önereceğiniz şeyler var mı acaba kullanabiliyor muyum
H_e Nesoooolera öncelikle cok geçmiş olsun, bende emzirdiğim icin gripken sadece parol içmiştim ve bol bol meyve yemiştim. Ihlamur çayı ada çayı tüketmiştim. Bir de bebişinizi emzirmeden önce ellerinizi muhakkak yıkayın 🙏🏻Allah şifa versin inşallah
tugba12 Nesoooolera sarimsak bölüp yutardim yatmadan önce hem sutumden cocugumada gecrrdi hem cabucak atlatirdim