Mrymtny Oğlumun böbrek çıkışında genişlik vardı çok şükür yavaş yavaş iyileşiyor bu dönemde idrar yolu enfeksiyonu geçirmemesi gerekiyor bu nedenle doktorun dediğine göre önlem amaçlı antibiyotik kullandık. Fakat son yapılan testlerde idrar kültüründe üreme çıktı. . bebeğinde böyle bir durum yaşayan var mı. Varsa nasıl bir tedavi uygulandı
DENIZ1907 Mrymtny benim kızımda da çıktı 1 aylıkken antibiyotik verdi doktor 1 hafta kullandık 3 gün ara verip tekrar tahlil yaptırdık temiz çıktı çok şükür sizin de geçer inşaallah biran önce 🙏
Busra_ugur57 Mrymtny benim kızım da da üreme vardı bir de idrar yolu enfeksyonu vardı 10 gün damar yolu antibiyotik aldı ve cok sukur şimdi iyi
16012018 Bizde olmuştu Canım. Üremenin durumuna göre iğne yada antibiyotik şurup veriyor doktor. Siz şurup kullanmışsınız sanırım iğne verir
Mrymtny 16012018 bize yatış dedi bir doktor yatarak tedavi edilmesi gerekiyor dedi. Bizde başka bir doktora daha gittik Bugün sonda ile tekrar kültür testi yapılacak kesin sonuç için
Mrymtny 16012018 idrar alındı üreme çıktı eşim bugün Bursa da ki nefroloji doktoruna götürdü ona göre durum belli olacak