isilay83 canım benım 9 ayına gurdı ılk aydan ıtıbaren terlemesi vardı gece 3 kere kıyafet degıstırıyrodum hatta takı kontrolde d vıtamını degsıtırene kadar ocean d vıtamınını aldım yaklaşık 1 hafta olucak çocuğum daha az terlıyo dıyebılırım . Eskıden sağlık ocağının verıdgunı kullanıyodum ama yınede siz bı doktorunuzla görüşün ona göre hareket edın derım