Ozlemmm_123 Slm kızlar 8 gündür doğum yaptım sezeryan ile siz süt arttırmak için ne yapıyorsunuz ne yiyiyorsunuz içiyorsunuz ve bebeğin gazı olmaması uyumusi için gece gündüz karıştırıyor benimki çözüm varmı akıl verin lütfen
Zeynep-38 Ozlemmm_123 Ozlemmm_123 Hurma kuru üzüm kuru kayısı tahin dereotu bide ceviz badem bunlar da çok iyi arttırıyor kuru fasulye bulgur bunlar biraz gaz yapıyor canım rezenede hem sütü arttırıyor hemde bebeğe iyi geliyor uyku problemi başta olur daha çok erken 8 günlük zaman ilerledikçe geceyi gündüzü ayırt edip uyumaya başlıcaktir bizde öyle oldu😊
Zehraa1 Dut kurusu çok iyi süt yapıyo canım kaynat suyunu iç dutlarını atma ye bende emziriyorum hergün yaptıgım bişey 😊