28durum Selam kızlar kovidden dolayı yatışım oldu 😞 7 aylık kızım var 3 gündür görmüyoruz birbirimizi daha kaç gün yatıcam belli değil. Beni unutur mu Bugün babasının kucağına gidince ağlamış onuda 3 gündür görmüyordu
_YanakReisinAnnesii 28durum unutmaz canım , anneler hiç unutulur mu 🙏 bunları düşünme moralini yüksek tut ve bir an önce toparlanıp yavruna kavuş , Allah şifalar versin inşallah geçmiş olsun ❤
Kayraaaaaa 28durum unutmaz canım sadece ayrı kaldığınız ıcın duygusal davranıyorsun ozledıgın ıcın bende burun ameliyatı oldum gece yanıma alamadım üç gün emzıremedımde ama kucağıma aldım hemen sarıldı kokumu alınca emdı korkma