Merhaba kızlar, bebeğim 4.5 aylık. Yakın zamanda 1 günlüğüne yurtdışına gitmem gerekiyor. Ve bebeğim anne süt alıyor normalde. Sütüm tam ona kadar. Yani sağıp depolayacak kadar sütüm yok. 1 günlüğüne mama yese acaba emmeyi bırakır mı? Böyle bişey yaşayan var mı?