Bende güzel şeyler yazmak isterdim ama rabbim kimseye yaşatmasın çook zor çook bende annemi geçen yıl kaybettim 5 yıl.savaştı bu akciger kanseriyle 4. Evre olduğunda çok ağrılı ve çok zor günler yaşadık heryerini sardı ve 3 ay içinde gitti melek annem allahım kimseye yaşatmasın