mashaa Kızlar bebeğim 5 ama düzeltilmiş 4 aylık. Bu babybjörn de 2. Kademede oturtuyorum ama en sondaki baya dik bir pozisyon. Bebeğim çook oturmak istiyor. Kafası hep kalkık. 3. Kademede kullanmam bir sıkıntı yaratırmı ?