Kızlar bebeğimle ek gıdada taşım aşamasındayız havuç verdim çay kaşığı kadar zeytinyağı damlatıyorum. Patateste sorun olmadı kabagin son günü iki uç kere kakasını yapti havuç yedi çocuk tam beş kere kaka yapti o gün. İshal mi oluyor ben anlamadım huzursuzda değil ama ek gıdaya geçince kabiz oluyorlar derler ishal gibi sık kaka yapınca acaba mi dedim havuç mu dokundu yoksa zeytinyağlı havuç bagirsaklari mi çalıştırdı? Ek gıdaya geçince sık kaka yapan bebisler var mi ? Normalde günde 1-2 kez kaka yapan bir bebek bu arada.